כרטיס בינלאומי

הכרטיס שעושה חיים קלים למי שקשה לו בחיים

במדינתנו הקטנה, מספר האנשים בעלי המוגבלויות הוא די גבוה.

כאשר כל יום נעשה מאבק ציבורי בעבור זכויות כאלו ואחרות, גם אותם אנשים בעלי מוגבלויות השמיעו את קולם והביעו את העצב והכעס שלהם ברחבי המדינה.

אך אם נשים בצד את כל הכעסים וההפגנות, נוכל להודות, ולו לרגע קט, כי אנשים בעלי מוגבלויות צריכים עזרה יותר מאנשים המתפקדים בכל רמ”ח אבריהם. אנחנו יכולים לראות את זה גם פה בארץ, במקומות הפשוטים והיומיומיים. כמו למשל, הדואר. ישנם סניפים ברחבי הארץ אשר אתם יכולים לבלות בהם שעות עקב התורים העמוסים.

כרטיס בינלאומי

אך אם הייתם בעלי מוגבלויות, יכול להיות שלא הייתם יכולים לחכות את הזמן הזה. על כן, קיימת תעודה לאומית המיידעת את הציבור הרחב וכמו כן, גם את הרשויות על מצבו הבריאותי הפיזי ומאפשרת לו לדלג על כל התור ולהגיע אל עמדת הפקיד\ה.

כשאנחנו מבצעים פעולות יומיומיות שנראות לנו כמובן מאליו, אנחנו לרגע לא חושבים על אותם אנשים המתקשים מדי יום לבצע את מה שנראה לנו פשוט וקל.

אך, חשוב לזכור (בעיקר אם אתם בעלי מוגבלויות), העובדה שקיימת מוגבלות פיזית, לא אומרת שנגמרו החיים ושאי אפשר יותר ליהנות.

אין אחד שלא חלם להיות לפחות פעם אחת בחו”ל. ואם כבר הייתם בחו”ל, אין מצב שלא תרצו להמשיך לטייל במדינות השונות הקיימות על הגלובוס. אך אם אתם נותנים למוגבלות שלכם להגביל אתכם, הנה משהו שיוכל לשפר במעט את מצב רוחכם.

תוכלו להוציא כרטיס בינלאומי שיגרום לכם לשכוח מהצרות ולמעשה יעניק לכם שירות אח”מ לכל אורך הטיול והחל משדה התעופה ממש פה בארץ.

הרעיון של כרטיס בינלאומי מאפשר לבעלי מוגבלויות רבים להפסיק לחלום ולהתחיל לממש. ככה זה כשמקבלים הכרה בקושי שלכם ומנסים להקל עליכם במה שניתן. הדבר פועל באופן חיובי ולא רק בפן הפיזי.

כאשר בעלי מוגבלויות מקבלים את הזכויות המגיעות להם, מקבלים את ההכרה והעזרה להן הם כה זקוקים, הדבר מרכך מעט את הנפש, נותן להם הרגשה טובה ואולי אף יגרום להם לבקש את העזרה המגיעה להם, מבלי להתבייש, בפעם הבאה.

כרטיס בינלאומי מאפשר לכם, בעלי המוגבלויות לטייל כאוות נפשכם בעולם, מבלי לחשוש ומבלי לפחד, כאשר אתם יודעים בבטחה שמישהו שומר עליכם. כך, מרגע שאתם עוזבים את הארץ, גם אם מדובר בחופשה קצרה, הזכויות החלות עליכם בארץ לא פוסקות מרגע עזיבתכם את גבולותיה.

אם אתם רוצים לנפוש בראש שקט, כרטיס בינלאומי מסדר לכם את כל הבעיות עוד לפני שהן התחילו. הבחירה בידיים שלכם. לצאת אל העולם הרחב, או להישאר מאחור.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד